Photoshoot storey

Salam... Arini saya baru dapat gambar yg diupload oleh Atiqah(AY Photography's) di blognya selaku photog tuk sesi model photoshoot saya..walaupun masih x dapat lagi soft copy gmbar ni..saya dah x sabar nak upload jgak kat blog saya..gambar2 dia memang superblah..calang-calang pompuan boleh buat ni..tuk bakal-bakal pengantin yg berkenan dengan hasil tangkapan atiqah..bolehlah tengok kat blog ni http://blog.ayphotography.com/

Setelah lama saya plan nak buat photoshoot utk butik saya...akhirnye tercapai gak..lokasi shooting kali ini adalah di Laguna Park, Pulau Indah. saje je pilih lokasi ni bcoz dekat dengan rumah kakak ipar saya dn tahu kat situ memng ada bnyak tmpt menarik...tak silap memilih AY Photography's sememangnye dia dan kwnnye selaku photog assistant tu x penat2 mencari shoot point yg cantik tuk model2 saya beraksi dan memberi semangat power tuk posing diorang...

Tuk model2 pun cayalah..x mengecewakan..walaupun first time jd model photoshoot korang memang sporting..x penat2 posing walaupun di tengah panas terik (walaupun memang penat).. thank for Izan & Billa...next time boleh shoot lagi tuk next new collection..kalau ada yg berinat nak gunakan khidmat mereka utk modelling..sila contact saye ye...

Ikhlas..
sity

Comments

Popular posts from this blog

dewan teratak sidi setia

Dewan teratak sidi, johan setia

Tunjuk dewan time malam